Spørgsmål:
Jeg har tit læst at alkohol og sex ikke dur sammen. Men kan det måske også være lidt en fordel. Normalt kommer min kæreste megahurtigt, måske 1-2 minutter fra han er kommet ind. Her i weekenden var vi så til en lille fest med nogen af vores venner og fik lidt at drikke, min kæreste nok noget mere end mig. Vi aftalte så at vi lige hurtigt ville tage hjem til mig bagefter. Herblev vi intime. Han var måske ikke så hård som han plejer men hård nok til at få den ind og så kunne han blive ved meget længere, tænker det var fordi han havde fået en del alhohol. Jeg er aldrig blevet bollet så længe og det lykkes mig og komme, det er aldrig sket under samleje før! Til sidst kom han så også. Han var lige ved at falde i søvn og svær at få ud af huset. Jeg var meget glad men det skal vel helst ikke være nødvendig med en del alkohol for og få et langt samleje? Selvom jeg jo var glad for det.

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål
Heldigvis er det ikke nødvendigt at få alkohol for at få et langt og tilfredsstillende samleje.
Det er normalt, at drenge får hurtigere udløsning, når de er unge. Men det ændrer sig med tiden, og jo længere tid I har været sammen, jo nemmere bliver det at have penetrationssex (pik-i-skede-sex) i længere tid. Det kan være, at han er begejstret, nervøs eller spændt over at være sammen med dig, og det kan være derfor, at han får hurtigere udløsninger. Alkohol kan dæmpe de følelser, og det kan resultere i, at der går længere tid før han får udløsning.
Det lyder til, at du er glad for at have et langt samleje. Måske er det, hvad du skal snakke med din kæreste om. Samleje behøver ikke at vare så længe penetrationssex varer, og samlejet behøver ikke at stoppe, så snart din kæreste har fået udløsning. I kan prøve at have andre former for sex som oralsex, fingersex og nyde hinandens selskab.
Husk på, at I penetrationssex ikke behøver at afslutte med en orgasme. Så I kan holde pauser efter han har trængt op i dig, have penetrationssex igen, holde pause og generelt gør, hvad der føles rigtigt for jer i øjeblikket. På den måde vil der også gå længere tid, før han får udløsning.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon på 70 20 22 66.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX134