Spørgsmål:
Hvorfor kan jeg kun komme, når jeg bruger min vibrator på mit g-punkt, er der ikke noget jeg kan gøre når jeg har sex for at komme?..

Svar:
Hej med dig
Det er forskellig for person til person hvad der gør at man kan komme. Nogle har behov for at få stimuleret et bestemt område og med en vis intensitet. Det kan være at du har brug for mere intens stimulering ved g-punktet, end andre, for at komme.
Hvis du gerne vil komme under sex, kan du prøve dig frem med forskellige stillinger hvor du får dit g-punkt stimuleret. Du kan også prøve at stimulere klitoris under sex eller at få dit g-punkt stimuleret af din sexpartners fingre, ved at fingrene bøjer og laver en "kom-her"-gestus på g-punktet. Alle er forskellige, så det handler bare om at prøve sig frem.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon på 70 20 22 66.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX18