Spørgsmål:
Kære brevkasse. Jeg er en 22 årig mand der bor sammen med min roomie på 21. Vi har det godt sammen og har et godt forhold og er gode venner. Forleden havde jeg ret ondt i ryggen efter en lang arbejdsdag, hvor jeg spurgte om hun havde lyst til at give mig en smule rygmassage. Det sagde hun ja til, og hun gav mig en virkelig dejlig gang massage med duftende olie. Det var virkelig skønt og jeg ville gerne spørge hende igen om hun har lyst. Ikke fordi jeg hele tiden går med skavanker i ryggen, men også fordi at det var meget rart. Mit dilemma er at jeg ikke har lyst til at virke grænseoverskridende eller få hende til at tro at der er mere i det end bare massage. Jeg kan helt klart respektere et nej hvis jeg spørger, men det er mest af alt fordi jeg ikke ville have at hun skal tænke skæve tanker om mig. Burde jeg spørge hende om massage igen og hvis ja hvorfor og hvis nej hvorfor ikke?

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Altså, det kan være svært at vide hvad din roomie tænker om det. Det kan sagtens være at hun også bare ser det som massage, og ikke mere end det. Du kan altid prøve at sludre med hende om de ting du godt kan lide I laver sammen, som roomies. Og så kan du jo nævne at det var super rart at blive masseret. Hvis din roomie selv har lyst til at give massage en anden gang, så kan det være at din roomie tilbyder det af sig selv. Du kan ikke styre, hvad din roomie skal tænke om jeres relation. Men du kan altid bare lægge dine egne ønsker og behov frit frem, og så være lyttende og tålmodig over for din roomie. Der behøver ikke at opstå noget mere i jeres relation.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109