Spørgsmål:
Hej Jeg er ornanere nogen gange men jeg har aldrig mine fingre oppe fordi der ikke er plads jeg kan kun have 1 finger oppe jeg har prøvet at få 2 op men kan slet ikke få dem op overhovedet. Har prøvet med en lille bitte vibrator men intet virker det gør bare såå ondt. Jeg er slet ikke klar til sex men er bange for jeg ikke kan have sex og jeg er sådan en Anti sex type og det ønsker jeg ikke min hovede er klar men min krop er ikke. Det gør sååå ondt når jeg prøver bare med to fingre og ved ikke hvad jeg skal gøre for at få “hullet” til sf være større. Hvad gør jeg?

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
For at hullet skal udvide sig, skal du have det rart og lækkert og have god tid til det. Hvis du onanerer din klitoris og de ydre læber først, så kan du begynde at føre en eller flere fingre ind, langsomt. Det er helt okay, at det tager tid. Din krop skal have lov til at vænne sig til at udvide sig på den måde. Folk som har haft sex mega mange gange før, kan sagtens opleve at det er sværere at udvide sig igen, hvis de har holdt en lang pause. Så det kan minde lidt om konditionstræning - det tager tid at komme i form, og hvis man holder lange pauser, tager det igen tid at komme tilbage til samme udgangspunkt.
Hyg dig med det, når du onanerer. Tag dig god tid. Og igen, giv din klitoris rigeligt med rar massage. Du kan også prøve at lege med noget glidecreme, hvis du vil prøve noget anderledes.
Du kan se mere om piger/kvinders onani på sexlinien.dk, ved at klikke hér.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109