Spørgsmål:
Min kæreste onanere på sin hund. Min kone har en stor flot hund med meget energi. Jeg vil ikke flytte ind til hende før hunden er mere rolig. Hun er meget i mod at få den kastreret, så nu er hun begyndt at onanere på den et par gange om ugen. Hun siger det hjælper på mænd, og det har faktisk også hjulpet på hunden. Men jeg synes det er helt forkert, er det mig der er helt galt på den eller hvad?

Svar:
Hej og tak for din henvendelse
I Danmark er det ulovligt at have sex eller seksuel omgang med dyr. Altså er du ikke alene om at mene, at der er noget forkert ved at onanere på sin hund.
Vi er ikke i en position, hvor vi kan fortælle dig, hvad du skal gøre. Men hvis det er planen at du, din kæreste og hunden på et tidspunkt skal bo sammen, vil det nok være en god idé at have en samtale med din kæreste om, hvad I hver især mener er i orden at gøre vedrørende hunden.
Du kan læse mere om dyresex på vores emneside her.
Vi håber at det var svar på dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
Sexlinien, xx140